Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC: Ζήτημα προτεραιοτήτων

Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC: Ζήτημα προτεραιοτήτων

Επενδύοντας στη δεδομένη αποδοτικότητα ενός κινητήρα diesel, η GLC 250d 4MATIC των 204 ίππων και των 500 Nm ροπής δείχνει ικανή να αντισταθμίσει τη διαφορά των 7.000 ευρώ που τη χωρίζει από την αντίστοιχων προδιαγραφών και επιδόσεων βενζινοκίνητη έκδοση του γερμανικού SUV.

Μιλώντας για τη Mercedes-Benz GLC, ένα αριστοκρατικής καταγωγής SUV με μήκος που ξεπερνά τα 4,6 μέτρα και βάρος 1,8 τόνων, η επιλογή ενός κατά γενική ομολογία υπεραποδοτικού κινητήρα diesel φαντάζει στις ημέρες αυτονόητη.

Όχι μόνο γιατί τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκλυόμενων ρύπων είναι συντριπτικά καλύτερα από εκείνα της αντίστοιχης ισχύος και επιδόσεων βενζινοκίνητης έκδοσης, αλλά πρωτίστως γιατί ο πετρελαιοκινητήρας των 2.143 κ.εκ. δείχνει σε πρώτη ανάγνωση να μην οριοθετεί τις δυνατότητες του γερμανικού SUV σε άσφαλτο και χώμα.

Οι 204 ίπποι και τα 500 Nm ροπής αν μη τι άλλο επιτρέπουν στον οδηγό να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος που «κουβαλά» η έκδοση diesel, ενώ με τη σειρά του το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων με την εξαιρετική, σε όλα τα επίπεδα, λειτουργία και την πυκνή κλιμάκωση διασκεδάζει τις εντυπώσεις από το μικρότερο εύρος λειτουργίας του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα.

Τα νούμερα των επιδόσεων δεν βγάζουν νικητή. Οι πετρελαιοκίνητη GLC υστερεί –έστω και οριακά- στις επιταχύνσεις από στάση, ωστόσο, στις ρεπρίζ τα 500 Nm ροπής γέρνουν τη ζυγαριά προς το μέρος της.

Από την άλλη, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις ότι από τη μαύρη GLC 250d 4ΜΑΤΙC, λείπει η απόλυτη ακρίβεια από το σύστημα διεύθυνσης η οποία και χαρακτήριζε την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης.

Υπό πίεση, το αυξημένο βάρος και οι τροχοί των 18 ιντσών, κάνουν το γερμανικό SUV να «ταξιδεύει» πάνω στο γενναιόδωρο προφίλ των ελαστικών, επιβάλλοντας στον οδηγό να υιοθετήσει έναν πιο ταιριαστό, στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ρυθμό.

Όσα στερεί η συγκεκριμένη επιλογή τροχών-ελαστικών στην άσφαλτο, τα επιστρέφει με το παραπάνω σε ένα μέτριας ποιότητας οδόστρωμα και φυσικά στο χώμα, όπου οι αυξημένες ανοχές του συγκεκριμένου συνδυασμού, πέρα από μεγαλύτερη άνεση, προσφέρουν και μεγαλύτερη σιγουριά-ασφάλεια.

Η Mercede-Benz GLC 250d 4MATIC έχει τις επιδόσεις, απολαμβάνοντας ένα ξεκάθαρο προβάδισμα σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, ωστόσο στερείται του οδηγοκεντρικού προφίλ που κάνει τη φθηνότερη κατά 7.000 ευρώ GLC 250 4MATIC να κλέβει τις εντυπώσεις.

auto.in.gr

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024