Mε plug-in κινητήρα 204 ίππων

VW Golf GTE: Μαθήματα οικολογίας

VW Golf GTE: Μαθήματα οικολογίας
Η VW πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω τις οικολογικές τετράτροχες προτάσεις βάζοντας μπροστά το πιο καθιερωμένο – και ιστορικό – μοντέλο της, το Golf, το οποίο λανσάρεται και σε plug-in ηλεκτρουβριδική εκδοχή, που πρωτίστως εντυπωσιάζει με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση αλλά και τη δυνατότητα να κινείται για αρκετά χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Να σημειωθεί ότι το GTE είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας Golf ‘GT’, μετά τα GTI και GTD, διαθέτοντας το ίδιο σπορτίβ DNA.

Το υβριδικό του σύνολο αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα αμέσου ψεκασμού (TSI) 1.4 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τους 204 ίππους με μέγιστη ροπή 350 Nm. Το νέο Golf GTE εντυπωσιάζει τόσο με τις επιδόσεις όσο και με την κατανάλωση. Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στη μέση κατανάλωση που αναφέρει το εργοστάσιο: 1.6λιτ/100χλμ (με εκπομπές CO2 στα 37 γρ/χλμ) και ηλεκτρική κατανάλωση 11.4kWh/100χλμ.

Η συνολική του αυτονομία, μετά από ένα φουλάρισμα ( τόσο της μπαταρίας όσο και τους ρεζερβουάρ) είναι περίπου 940χλμ. Για εκείνους που διανύουν συνήθως μικρές αποστάσεις, υπάρχει θεωρητικά η δυνατότητα να κινούνται μόνιμα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα (πρόγραμμα "E-mode", ενεργοποιούμενο με το πάτημα ενός πλήκτρου), εκπέμποντας ουσιαστικά μηδενικούς ρύπους.

Το Golf GTE μπορεί να διανύσει έως και 50χλμ κινούμενο μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του. Το βράδυ ο οδηγός μπορεί να φορτίσει την μπαταρία υψηλής τάσης, συνδέοντας το αυτοκίνητο με μία οικιακή παροχή (3 ώρες και 45 λεπτά είναι αρκετά για 100% φόρτιση). Διόλου ευκαταφρόνητες είναι οι επιδόσεις του: επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 222 χλμ/ώ και επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 7,6δλ. Το Golf GTE μπορεί να οδηγηθεί με 5 διαφορετικά προγράμματα κίνησης, και η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται με ιδιαίτερα απλό τρόπο.

Για παράδειγμα, ο οδηγός, στην περίπτωση που πατήσει το πλήκτρο "GTE", τότε αναδεικνύεται ο σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Για να μετατραπεί σε ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό όχημα απλά θα πρέπει να πατήσει το πλήκτρο "E-mode". Η τιμή του νέου Golf GTE είναι 37.950 ευρώ, με πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Περισσότερες Δοκιμές
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 76.174
Οκτώβριος 2017 — 6.306

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 8646 11,4%
NISSAN 6356 8,3%
VOLKSWAGEN 6052 7,9%
OPEL 5938 7,8%
PEUGEOT 5887 7,7%
FIAT 5658 7,4%
SUZUKI 4851 6,4%
HYUNDAI 3608 4,7%
CITROEN 3571 4,7%
MERCEDES-BENZ 3327 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Οκτώβριος 2017
12.149.391

Publish read?
Yes
No