Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Citroen C5 2.0: Τώρα, μάλιστα!

Citroen C5 2.0: Τώρα, μάλιστα!

Η ανανεωμένη C5 επανέρχεται ολοκληρωμένη στο προσκήνιο και διεκδικεί το χαμένο έδαφος.

Νίκος Μαρινόπουλος

Σε αρκετές περιπτώσεις ένα οικογενειακό μοντέλο δεν αρκεί να διαθέτει μόνο μεγάλους χώρους ή υψηλά επίπεδα άνεσης. Όπως έχει αποδειχτεί, η εμφάνιση του είναι αυτή που πολλές φορές επηρεάζει την εμπορική του απήχηση από το αγοραστικό κοινό. Ανάλογα παραδείγματα με αδικημένα μοντέλα υπάρχουν αρκετά, όπως αυτό της Citroen C5.


































Ταυτότητα
Κινητήρας:
1.997κ.εκ.
Ισχύς:
143 ίπποι/6.000σ.α.λ.
Ροπή:
200Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση:
0-100χλμ./ώρα σε 9,1δλ
Τελ. ταχύτητα:
210χλμ./ώρα
Tιμή βασικής έκδοσης:
24.230 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:
28.000 ευρώ

Ο εκπρόσωπος της Citroen, στην κατηγορία των οικογενειακών μεσαίων, κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους περίπου τέσσερα χρόνια. Την περίοδο που εμφανίστηκε, η λογική έλεγε πως η C5 όφειλε να πρωταγωνιστήσει στο χώρο της καθώς αποτελούσε μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία μάλιστα σηματοδοτούσε και την νέα σχεδιαστική γραμμή της εταιρίας. Ωστόσο, όσο ο καιρός περνούσε τα νούμερα των πωλήσεων δεν έφτασαν ποτέ τις προσδοκίες των ιθυνόντων της Citroen. Ποιος όμως ήταν ο λόγος; Κατά κοινή ομολογία η άτολμη σχεδίαση του αυτοκινήτου, τόσο εντός όσο και εκτός. Τα σημερινά δείγματα όμως της εταιρίας -C2 ή C4- δείχνουν πως η Citroen έμαθε από τις επιλογές του παρελθόντος. Τουλάχιστον, σε αυτό συμπέρασμα καταλήγει κανείς αφού η νεότερη C4 χάρισε μερικά από τα κάλλη της στην πρόσφατα ανανεωμένη C5.



Έστω και αν το facelift του γαλλικού μοντέλου ήρθε κάπως αργά οι περισσότεροι θα συμφωνούν πως η νέα όψη του καταφέρνει να τραβήξει την προσοχή σου. Η εμπρός όψη της παραπέμπει ευθέως στη μικρότερη C4 και η αντικατάσταση των πίσω φωτιστικών σωμάτων με νέας σχεδίασης κρίνεται πετυχημένη. Στο σύνολο της, η νέα C5 δείχνει σαφώς πιο κομψή και σύγχρονη ενώ το αμάξωμα των 4,75 μέτρων δείχνει πιο λιμουζινάτο. Αυτό που σκέφτεσαι την ώρα που κοιτάς την C5, είναι πως αν οι σχεδιαστές της είχαν τολμήσει κάτι ανάλογο πριν από μερικά χρόνια, σίγουρα πως η πορεία της στην αγορά θα ήταν καλύτερη.




























Υπέρ
Οδική συμπεριφορά
Ανεση ανάρτησης-Χώροι
Τιμή/εξοπλισμός
Κατά
Θόρυβος κινητήρα
Ακρίβεια τιμονιού
Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

Ωστόσο, το αμάξωμα δεν ήταν το μοναδικό σημείο που έπρεπε να φρεσκαριστεί. Το βαρύ ύφος του ταμπλό έπρεπε να δώσει την θέση του σε ένα πιο κομψό. Η λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν αναζητήθηκε σε κάποιο αδερφό μοντέλο αλλά σε ένα συγγενές, το Peugeot 407. Έτσι, λοιπόν, η κεντρική κονσόλα της C5 είναι πανομοιότυπη με αυτή του 407 και η επιφάνεια της χαρακτηρίζεται από ένα σύνολο διακοπτών. Μερικά εκατοστά πιο πάνω, στο μέσο του ταμπλό, υπάρχει μια ευανάγνωστη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ενώ την προσοχή σου τραβά και ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων.

Το πάνω μέρος του ταμπλό χαρακτηρίζεται από μαύρο, μαλακό, πλαστικό που έρχεται σε όμορφη αντιπαράθεση με το γκρίζο στο κάτω μέρος. Το ταμπλό, όπως και τις πόρτες, διατρέχει ξύλινο φιλέτο το οποίο, σε συνδυασμό με τις χρωμιωμένες λαβές, χαρίζει την αίσθηση που συναντάς σε μια λιμουζίνα. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι απαράλλαχτοι και εξακολουθούν να κατατάσσονται ανάμεσα στους κορυφαίους. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται με άνεση στα ηλεκτροκίνητα καθίσματα ενώ ακόμα πιο ευχάριστα βολεύονται οι πίσω επιβάτες που έχουν στην διάθεσή τους άφθονο χώρο για τα πόδια τους -γεγονός στο οποίο συμβάλλει και η λεπτή δόμηση της ράχης των εμπρός καθισμάτων. Μολονότι ο τομέας της αισθητικής αποτελεί υπόθεση ανάλογη με τις προτιμήσεις του καθενός, η βελούδινη επένδυση των καθισμάτων αφήνει αρνητικές εντυπώσεις καθώς θυμίζει περισσότερο ταπετσαρία… καναπέ παρά σαλόνι αυτοκινήτου.



Στον δρόμο



Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη της C5, η αισθητική της ανανέωση ήταν μια καλή αφορμή για να θυμηθούμε ξανά τις οδικές αρετές του γαλλικού μοντέλου. Η δίλιτρη έκδοση εξακολουθεί να κινείται από το γνωστό μηχανικό σύνολο των 143 ίππων και μέρος από την αυξημένη ισχύ του -κατά 7 ίππους- οφείλεται στην ύπαρξη συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.



Χωρίς να διακρίνεται για την ελαστικότητα του, η ραφιναρισμένη λειτουργία του μοτέρ δεν σε αφήνει αδιάφορο ενώ η ροπή στις χαμηλές στροφές είναι ικανοποιητική. Η προσθήκη μιας επιπλέον σχέσης -στις πέντε του κιβωτίου- θα ήταν ευπρόσδεκτη καθώς θα μείωνε τον θόρυβο του κινητήρα που γίνεται αντιληπτός μετά τις περίπου 4.000σ.α.λ.



Η άνεση που προσφέρει η υδροενεργητική ανάρτηση της C5 θεωρείται δεδομένη και είναι από τις καλύτερες που συναντά κανείς ακόμα και σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Η ανάρτηση καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος την στιγμή που ελέγχεται ηλεκτρονικά και μεταβάλλει το ύψος του αμαξώματος από το δρόμο ανάλογα με την ποιότητα του τελευταίου και την ταχύτητα με την οποία το αυτοκίνητο κινείται.



Οικογενειακά αυτοκίνητα, όπως η C5, δεν φτιάχτηκαν για να στρίβουν σε φουρκέτες αλλά για να μεταφέρουν με άνεση π.χ. μια οικογένεια. Ωστόσο, η C5 σε εκπλήσσει καθώς περνά από τις στροφές με ουδέτερο τρόπο και όταν υπερβείς τα όρια της τότε αυτή θα αρχίσει να γλιστρά με προοδευτικό τρόπο -μέχρι τουλάχιστον να επέμβουν τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Στο ταξίδι, η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε κορυφαία επίπεδα ενώ η ανάρτηση Hydractive 3 εξασφαλίζει περιορισμένες κλίσεις και μεγάλη σταθερότητα του αμαξώματος χωρίς να ταλαιπωρούνται οι επιβαίνοντες. Το set-up των υπόλοιπων μηχανικών μερών είναι ρυθμισμένο βάση του οικογενειακού χαρακτήρα, και έτσι προφανώς δικαιολογείται το μέτριο, σε ακρίβεια, σύστημα διεύθυνσης καθώς και ο χαλαρός σε αίσθηση επιλογέας.



Αξίζει να σημειωθεί πως η C5 που οδηγήσαμε ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα ανίχνευσης της λωρίδας κυκλοφορίας το οποίο συγκαταλέγεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Κάθε φορά που αλλάζαμε λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να ενεργοποιήσουμε τα φλας, το κάθισμα δονείται ώστε να μας υπενθυμίσει πως κάτι έχουμε ξεχάσει. Δεν λέμε, χρήσιμα τα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως και το συγκεκριμένο, αλλά χώρια από το ότι κοστίζει –800 ευρώ επιπλέον- καταντά, από ένα σημείο και μετά, εκνευριστικό.




Στο ταμείο



Λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες της σύγχρονης πλέον αισθητικά C5, σε συνάρτηση με την λογική τιμή πώλησης και τον φουσκωμένο βασικό εξοπλισμό, το γαλλικό μοντέλο ακούγεται σαν μία από τις καλύτερες προτάσεις για τον οικογενειάρχη οδηγό, ειδικά σε αυτόν που του αρέσουν τα ηλεκτρονικά gadgets.

Η ανανεωμένη, δίλιτρη, C5 διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού την βασική Prestige και την πλουσιότερη Exclusive. Η πρώτη κοστίζει 24.730 ευρώ και στην μακρύ κατάλογο με τον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- επτά αερόσακους (μαζί με αυτόν για τα γόνατα του οδηγού), ABS, ESP, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα με αναγνώριση εμποδίου, αισθητήρες βροχής, ράδιο-CD με έξι ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε ύψος, cruise control, λειτουργία black panel, εξωτερικοί ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, προβολείς ομίχλης, υποδοχές ISOFIX και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι.



Στην πλουσιότερη έκδοση, την Exclusive, η οποία στοιχίζει 27.200 ευρώ προστίθενται οι ζάντες αλουμινίου, τα ενεργά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Xenon με σύστημα πλυσίματος, το σύστημα ανίχνευσης πίεσης των ελαστικών, το δίχτυ συγκράτησης στο χώρο αποσκευών και τα εμπρός ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Στο προαιρετικό εξοπλισμό συγκαταλέγεται το σύστημα ανίχνευσης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας το οποίο στοιχίζει επιπλέον 800 ευρώ.






































Κινητήρας
Κυβισμός1.997κ.εκ.
Κύλινδροι4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι)143/6.000σ.α.λ.
Ροπή (Νm)200/4.000σ.α.λ.
ΘέσηΕμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλήΧυτοσίδηρος/αλουμίνιο
ΤροφοδοσίαΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή85,0×88,0
Βαλβίδες ανά κύλινδρο4
Εκκεντροφόροι2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο)71,5





































Μετάδοση
ΚίνησηΕμπρός
ΚιβώτιοΜηχανικό πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα)3,45:1/8,14
1,87:1/15,1
1,28:1/21,8
0,95:1/29,6
0,8:1/35,4
Τελική σχέση διαφορικού4,16











Ανάρτηση (με υδροπνευματικό σύστημα)
ΕμπρόςΓόνατα McPherosn με τριγωνικά ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος
ΠίσωΥστερούντες βραχίονες, αντιστρεπτική ράβδος














Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι
ΠίσωΔίσκοι
ABSΝαι




















Τροχοί
Διαστάσεις6,5Jx16
ΥλικόΑλουμίνιο
Τύπος ελαστικώνMichelin Pilot Premacy
Ελαστικά215/55
ΡεζέρβαΚανονικής διαμέτρου

















Σύστημα διεύθυνσης
ΤύποςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΥδραυλική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάμετρος στροφής12,43 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος4,745 μέτρα
Πλάτος1,780 μέτρα
Ύψος1,476 μέτρα
Μεταξόνιο2,750 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά)1.528-1.495
Χώρος αποσκευών471 λίτρα
Βάρος1.394 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο9,7




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη11,1
Εκτός6,3
Μέση8,0
Ρεζερβουάρ (λίτρα)66
Αυτονομία825χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα210χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα9,1 δευτερόλεπτα
Στον ανταγωνισμό περιλαμβάνονται διάφορες προτάσεις, ανεξαρτήτως κυβισμού, με βασικό κριτήριο τον οικογενειακό χαρακτήρα κάθε μοντέλου.











Audi A4 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.984κ.εκ.
Ιπποδύναμη130/5.700σ.α.λ.
Ροπή195Nm/3.300σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,9δευτ.
Τελική
ταχύτητα
212χλμ./ώρα
Τιμή30.500-33.100 ευρώ
Το A4 είναι ένα από τα μοντέλα που ανανεώθηκαν πρόσφατα αναζοπυρώνοντας την ζήτηση πολλών οικογενειαρχών, αν και η premier τιμή πώλησης του εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για τους περισσοτέρους από αυτούς. Σε συνολικό επίπεδο, το γερμανικό μοντέλο βρίσκεται ένα κλικ πιο πάνω από την πρόταση της Citroen η οποία όμως στοιχίζει λιγότερο και διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό έναντι των χρημάτων που απαιτούνται για την απόκτησή της.











Ford Mondeo 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.999κ.εκ.
Ιπποδύναμη145/6.000σ.α.λ.
Ροπή190Nm/4.500σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,8δευτ.
Τελική
ταχύτητα
215χλμ./ώρα
Τιμή21.899-24.399 ευρώ
Το Mondeo διαθέτει πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά από την C5, η οποία όμως τα καταφέρνει καλύτερα στο τομέα της άνεσης. Στο μοντέλο της Ford οι χώροι είναι περίπου οι ίδιοι όπως και η ποιότητα των υλικών. Στον τομέα της αισθητικής όμως το Citroen φαίνεται πιο σύγχρονο απέναντι στο ώριμο πλέον Ford. Επίσης, η διαφορά στο τομέα των επιδόσεων δεν είναι και τόσο αισθητή ενώ η διαφορά στην τιμή πώλησης αντισταθμίζεται -εν μέρει- από τον εξοπλισμό που προσφέρει το κάθε μοντέλο.












Honda Accord 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.998κ.εκ.
Ιπποδύναμη155/6.000σ.α.λ.
Ροπή190Nm/4.500σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,2δευτ.
Τελική
ταχύτητα
217χλμ./ώρα
Τιμή27.033-28.978 ευρώ
Το Accord είναι ένα ακόμα μοντέλο με δυναμική οδική συμπεριφορά και ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης. Οι χώροι είναι μεγάλοι αλλά στο Citroen θα βολευτείς πιο άνετα. Η ποιότητα των υλικών δίνει το προβάδισμα στo ιαπωνικό μοντέλο όπως και ο δυνατός κινητήρας στον τομέα των επιδόσεων. Ωστόσο, το μοντέλο της Honda κοστίζει κάτι παραπάνω χωρίς να διαθέτει ανάλογο εξοπλισμό με την C5.











Lancia Lybra 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.998κ.εκ.
Ιπποδύναμη150/6.500σ.α.λ.
Ροπή186Nm/3.750σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,6δευτ.
Τελική
ταχύτητα
210χλμ./ώρα
Τιμή28.900 ευρώ
H αίσθηση πολυτέλειας που προσφέρει το ιταλικό μοντέλο αποτελεί κίνητρο για την απόκτησή του. Η Lybra διαθέτει ιταλική φινέτσα, καλές επιδόσεις και ικανοποιητικούς χώρους αλλά όχι μεγαλύτερους από αυτούς της C5. Η τελευταία ανακηρύσσεται νικητής και στην σχέση αξίας/τιμής καθώς η Lybra εξακολουθεί να θεωρείται ακριβή για αυτά που προσφέρει.











Mazda 6 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.999κ.εκ.
Ιπποδύναμη141/6.000σ.α.λ.
Ροπή181Nm/4.500σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,7δευτ.
Τελική
ταχύτητα
208χλμ./ώρα
Τιμή23.690 ευρώ
Το μεσαίο Mazda, μαζί με το Ford Mondeo, μοιράζονται τον τίτλο της κορυφαίας πρότασης στην κατηγορία των οικογενειακών μοντέλων. Εξαιρετικό κράτημα, καλές επιδόσεις και λογική τιμή πώλησης που συνδυάζεται με σχετικά πλούσιο εξοπλισμό. Σε σχέση με την C5, η οποία διαθέτει περισσότερο οικογενειακό χαρακτήρα, η πρόταση της Mazda δελεάζει, αν βέβαια, στις προτεραιότητες σας δεν συγκαταλέγεται η άνεση που προσφέρει το μοντέλο της Citroen.











Nissan Primera 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.998κ.εκ.
Ιπποδύναμη140/6.000σ.α.λ.
Ροπή192Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,6 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
205χλμ./ώρα
Τιμή27.650-31.450 ευρώ
H δίλιτρη έκδοση του Primera διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και διαθέτει καλό εξοπλισμό και παρόμοιες επιδόσεις όπως και ιπποδύναμη. Το ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει από την επαναστατική εμφάνισή του -εντός και εκτός- ενώ διαθέτει μεγάλους χώρους με εξαίρεση το πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, η τιμή της βασικής έκδοσης του στοιχίζει όσο περίπου η πλουσιότερη της C5.











Opel Vectra 1.8
hspace=0



















Κυβισμός1.796κ.εκ.
Ιπποδύναμη122/6.000σ.α.λ.
Ροπή167Nm/3.800σ.α.λ.
Επιτάχυνση11,2 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
205χλμ./ώρα
Τιμή20.060-25.430 ευρώ
Η τρίτη γενιά Vectra έχει αναμφισβήτητα βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχό της, καθώς διαθέτει αισθητά καλύτερη οδική συμπεριφορά και μεγαλύτερους χώρους, οι οποίοι συνδυάζονται με πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και στην βασική έκδοση. Ο κινητήρας του Opel όμως δεν διαθέτει τα ίδια αποθέματα ισχύος αφού υπολείπεται σε κυβισμό. Από την άλλη, οι χώροι και η άνεση είναι ένας τομέας όπου το γερμανικό μοντέλο υστερεί απέναντι στο Citroen. Ωστόσο, η τιμή πώλησής του δεν παύει αν δελεάζει όπως και τα ελκυστικά χρηματοδοτικά προγράμματα που το συνοδεύουν.











Peugeot 407 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.997κ.εκ.
Ιπποδύναμη138/6.000σ.α.λ.
Ροπή190Nm/4.100σ.α.λ.
Επιτάχυνση10,8δευτ.
Τελική
ταχύτητα
212χλμ./ώρα
Τιμή26.300-31.300 ευρώ
Το γαλλικό μεσαίο αποτελεί μια από τις ιδανικότερες προτάσεις για όποιον αναζητά στιλ και πολυτέλεια. Λόγω αυξημένου βάρους, οι επιδόσεις του διαφέρουν ελαφρώς από αυτές της C5, στην οποία όμως οι πίσω επιβάτες μπορούν να καθήσουν με περισσότερη άνεση. O εξοπλισμός είναι περίπου ο ίδιος και η τελική επιλογή εξαρτάται από το προσωπικό γούστο παρά από την σχετικά μικρή διαφορά στην τιμή πώλησης.











Renault Laguna 2.0T
hspace=0



















Κυβισμός1.998κ.εκ.
Ιπποδύναμη163/5.000σ.α.λ.
Ροπή270Nm/3.250σ.α.λ.
Επιτάχυνση8,5δευτ.
Τελική
ταχύτητα
215χλμ./ώρα
Τιμή25.900 ευρώ
H οικογενειακή πρόταση της Renault είναι μία από τις ισχυρότερες στα 2.000κ.εκ. και χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους χώρους και την άνεση της ανάρτησης παρά την ύπαρξη ημιάκαμπτου άξονα. Η διαφορά στην ισχύ των μοτέρ είναι αρκετά μεγάλη έχοντας άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις έναντι της αισθητά πιο αργής C5. H Laguna μπορεί να μην διαθέτει τόσο πλούσιο εξοπλισμό όσο η C5 αλλά οι 163 ίπποι σε συνδυασμό με την λογική τιμή πώλησης ελκύουν την προσοχή.












Skoda Octavia 2.0
hspace=0



















Κυβισμός1.984κ.εκ.
Ιπποδύναμη150/6.000σ.α.λ.
Ροπή200Nm/3.500σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,2δευτ.
Τελική
ταχύτητα
213χλμ./ώρα
Τιμή23.990-25.990 ευρώ
Ο κινητήρας της C5 υπολείπεται σε ισχύ απέναντι στον FSI της Octavia5 η οποία διαθέτει εφάμιλλους χώρους και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Η εμφάνιση του Skoda είναι πράγματι συντηρητική, ακόμα και δίπλα στην ανανεωμένη C5, αλλά η ποιότητα κατασκευής γέρνει την πλάστιγγα υπέρ του πρώτου. Η τιμή πώλησης κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα και την τελική επιλογή μπορεί να δώσει η διαφορετικότητα ανάμεσα στην γερμανική και την γαλλική φιλοσοφία.











Toyota Avensis 1.8 4θ
hspace=0



















Κυβισμός1.794κ.εκ.
Ιπποδύναμη129/6.000σ.α.λ.
Ροπή170Nm/4.200σ.α.λ.
Επιτάχυνση10,3δευτ.
Τελική
ταχύτητα
200χλμ./ώρα
Τιμή24.400-25.860 ευρώ
Θα ήταν παράλλειψη αν δεν συμπεριλαμβάναμε το Avensis στον ανταγωνισμό έστω και αν στην ελληνική αγορά δεν διατίθεται δίλιτρη έκδοση του. Καθώς η τιμή πώλησης είναι περίπου η ίδια, τα υπέρ και τα κατά εντοπίζονται κυρίως στον πλουσιότερο εξοπλισμό της C5 καθώς και τους μεγαλύτερους χώρους της καθώς και την περισσότερη άνεση. Στα πλεονεκτήματα του ιαπωνικού μοντέλου περιλαμβάνεται η αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα της Toyota.











VW Passat 1.8T
hspace=0



















Κυβισμός1.781κ.εκ.
Ιπποδύναμη150/5.700σ.α.λ.
Ροπή210Nm/1.750σ.α.λ.
Επιτάχυνση9,2δευτ.
Τελική
ταχύτητα
221χλμ./ώρα
Τιμή26.500-30.235 ευρώ
Όποιο επιχειρημα και αν αντιπαραθέσει κανείς θα είναι μάλλον άτοπο όταν μάλιστα έχει δει τις φωγραφίες της επόμενης γενιάς Passat που θα κυκλοφορήσει σε μερικούς μήνες και στην ελληνική αγορά. Στα πλεονεκτήματα του γερμανικού μοντέλου πάντως περιλαμβάνονται η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, οι κορυφαίοι χώροι για τους επιβάτες και η ασφαλή οδική συμπεριφορά του.



auto.in.gr

Sports in

Έξαλλοι στη Μακάμπι: «Λέει ψέματα ο Αταμάν»

Πηγή της Μακάμπι απαντά σε όσα της προσάπτει ο Εργκίν Αταμάν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024