Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Aygo 3d & 5d: Ένα από τρία!

Toyota Aygo 3d & 5d: Ένα από τρία!

Toyota Aygo 3d & 5d: Ένα από τρία!

Νίκος Μαρινόπουλος

Δύο πράγματα έγιναν παράλληλα από την στιγμή που η Toyota αποφάσισε να κατασκευάσει ένα νέο μοντέλο αστικών διαστάσεων: η «μεγένθυση» του επερχόμενου -στο τέλος του χρόνου- Yaris ώστε να υπάρξει χώρος για το Aygo και η διεύρυνση της γκάμας της εταιρίας με την εισαγωγή ενός νέου «entry model».




































Ταυτότητα
Κινητήρας:
998κ.εκ.
Ισχύς:
68 ίπποι/6.000σ.α.λ.
Ροπή:
93Nm/3.600σ.α.λ.
Επιτάχυνση:
0-100χλμ./ώρα σε 14,2δλ
Τελ. ταχύτητα:
157χλμ./ώρα
Tιμή βασικής έκδοσης:
Αναμένεται
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:
Αναμένεται

Το προηγούμενο διάστημα, ίσως περνούσε απαρατήρητο το γεγονός πως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία απείχε από την κατηγορία των mini μοντέλων, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στους υπόλοιπους. Για τους ανταγωνιστές της, όμως, τα νέα δεν ήταν καθόλου ευχάριστα από την στιγμή που η Toyota αποφάσισε να συνεργαστεί με τον όμιλο PSA (Peugeot/Citroen) για την παραγωγή τριών mini μοντέλων που μοιράζονται μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων και κατασκευάζονται συγχρόνως στο εργοστάσιο TPCA (Toyota-Peugeot-Citroën Automobile) στο Kolín, της Δημοκρατίας της Τσεχίας. Αυτόματα, λοιπόν, ο ανταγωνισμός δεν έχει να αντιμετωπίσει έναν, αλλά τρεις αντιπάλους, που έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση για πρώτη φορά στο κοινό τον προηγούμενο Μάρτιο στην Γενεύη, και με διαφορά μερικών μηνών εμφανίζονται στην ευρωπαϊκή αγορά· αρχής γενομένης από το μικρότερο Toyota.































Υπέρ
Κινητήρας-κατανάλωση
Σχεδίαση
Ευελιξία-ανάρτηση
Χώροι για τους επιβάτες
Κατά
«Τρικύλινδρος» θόρυβος
Ευαίσθητο ABS
Πίσω παράθυρα στην πεντάθυρη έκδοση

Η διαφορετικότητα του Aygo σε σχέση με τα Citroen C1 και Peugeot 107, αφορά στο «περιτύλιγμά» του καθώς κάθε μοντέλο από αυτά διαθέτει ξεχωριστό στιλ εκφράζοντας την εταιρεική αισθητική κάθε φίρμας. Οι λόγοι που οδήγησαν τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες στην «mini» κοινοπραξία είναι καθαρά οικονομικοί καθώς με αυτό τον τρόπο συρρικνώθηκαν σημαντικά τα έξοδα εξέλιξης και παραγωγής. Η συμμαχία, πάντως, των τριών εταιριών μάλλον σταματά στην διαδικασία παραγωγής καθώς στον εμπορικό τομέα κάθε μια θα λειτουργήσει ανεξάρτητα, διαμορφώνοντας τις δικές της τιμές πώλησης. Δεν μένει, λοιπόν, να δούμε πως τα τμήματα marketing και πωλήσεων κάθε φίρμας θα διαφοροποιήσουν το προϊον τους έναντι ενός, ουσιαστικά, ίδιου αυτοκινήτου.

Στο σύνολό του, το ιαπωνικό μοντέλο είναι ένα από τα πιο χαριτωμένα στην κατηγορία του. Το εμπρός μέρος συμβαδίζει με την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, καθώς το ζητούμενο από το σχεδιαστικό τμήμα ήταν η άμεση αναγνωρισιμότητα του αυτοκινήτου.



Οι διαφορές ανάμεσα στην τρίθυρη και στην πεντάθυρη έκδοση εντοπίζονται από την μεσαία κολόνα και πίσω. Θα πρέπει να σημειωθεί πως στο τρίθυρο Aygo τα πίσω τζάμια δεν ανοίγουν, ενώ στην πεντάθυρη έκδοση τα πίσω δεν κατεβαίνουν αλλά απασφαλίζουν και ανοίγουν -μέχρι ένα ορισμένο σημείο- προς τα έξω, όπως συνήθως συμβαίνει στα περισσότερα τρίθυρα αυτοκίνητα. 



Οι διαστάσεις του αμαξώματος -κοινές και για τις δύο εκδόσεις- εξασφαλίζουν την απαραίτητη ευελιξία στην πόλη καθώς το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,405 μέτρα, το πλάτος του τα 1,615 μέτρα και το ύψος του τα 1,465 μέτρα. Συγκρίνοντας το Aygo με μοντέλα του ανταγωνισμού όπως π.χ. το Kia Picanto, διαπιστώνει κανείς ότι το μοντέλο της Toyota είναι κοντύτερο κατά 9 εκατοστά, στενότερο κατά 2 εκατοστά και χαμηλότερο κατά 1,5 εκατοστό.

Η Toyota αναφέρει πως …οι σχεδιαστές του Aygo είχαν στο μυαλό τους την καμπίνα ενός ταχύπλοου, όταν σχεδίαζαν στο εσωτερικό. Ό,τι πάντως και αν είχαν κατά νου οι Ιάπωνες την ώρα που δημιουργούσαν το ταμπλό του Aygo, το σίγουρο είναι πως δεν αγνόησαν την smart. Αυτή η εντύπωση σου δημιουργείται την πρώτη φορά που θα κοιτάξεις το ταμπλό και η προσοχή σου στραφεί στο στροφόμετρο που προεξέχει από τον κυκλικό πίνακα οργάνων. Και τα δύο όργανα βρίσκονται ενσωματωμένα στο τιμόνι και μετακινούνται όταν ο οδηγός αλλάξει θέση οδήγησης βελτιώνοντας την ορατότητά του προς τα έξω.



Οι δύο διακόπτες του συστήματος εξαερισμού στα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας είναι ένα ακόμα στοιχείο που αναδεικνύει το νεανικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Μετακινώντας τους πάνω ή κάτω, οι επιβάτες μπορούν να ρυθμίσουν την ροή και την θερμοκρασία του αέρα ενώ ανάμεσα -στους διακόπτες- υπάρχει ένας περιστροφικός για την ένταση του συστήματος εξαερισμού/κλιματισμού. Αξίζει να σημειωθεί πως στη νυχτερινή οδήγηση και αφού ενεργοποιηθεί το σύστημα φωτισμού ολόκληρο το λευκό, διάφανο, πλαστικό γίνεται πορτοκαλί.



Η ποιότητα των πλαστικών είναι αποδεκτή με αρκετά καλό φινίρισμα αλλά μάλλον δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές των υπόλοιπων Toyota. Προκειμένου το κόστος του Aygo να συγκρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν θα βρείτε πουθενά χειρολαβές ενώ η απουσία διακόπτη -στην πόρτα του οδηγού- για το παράθυρο του συνοδηγού σε υποχρεώνει κάθε φορά να σκύψεις απέναντι για να το ανεβάσεις. Ένα ακόμα σημείο που προβληματίζει τους πίσω επιβάτες είναι πως το παράθυρο στην πεντάθυρη έκδοση δεν κατεβαίνει αλλά ανοίγει στο πλάι για μερικά εκατοστά.



Οι επιβάτες θα βολευτούν άνετα στα εμπρός καθίσματα, αισθανόμενοι ότι κάθονται σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα καθίσματα παρέχουν επαρκή πλευρική στήριξη, διαθέτουν μεγάλο εύρος κίνησης εμπρός-πίσω, ενώ η ρύθμιση της πλάτης είναι κλιμακωτή και πραγματοποιείται με έναν όχι και τόσο εύχρηστο μοχλό. Έκπληξη πάντως προκαλούν οι σχετικά μεγάλοι χώροι και για τους δύο πίσω επιβάτες οι οποίοι δεν θα παραπονεθούν για τον προσφερόμενο χώρο εμπρός από τα γόνατα ή πάνω από τα κεφάλια τους.


Από ένα αυτοκίνητο που δεν ξεπερνά σε μήκος τα 3,5 μέτρα και προσφέρει σχετικά μεγάλους χώρους ο χώρος αποσκευών είναι αυτός που θα περίμενες. Τα 139 λίτρα που διαθέτει αρκούν μετά βίας για να τοποθετηθεί ένα μαλακό σακίδιο ή μερικές σακούλες με ψώνια. Στο πορτμπαγκάζ έχεις πρόσβαση αφού σηκώσεις το πίσω τζάμι ενώ αν θα πρέπει να μεταφέρεις αντικείμενα με αυξημένο βάρος, θα πρέπει να τα σηκώσεις αρκετά ψηλά για να τα τοποθετήσεις επειδή το κατώφλι απέχει αρκετά από το έδαφος. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι διάσπαρτοι στο εσωτερικό του Aygo, το οποίο ωστόσο δεν διαθέτει θήκη για να κρύψεις πολύτιμα αντικείμενα –π.χ. πορτοφόλι- καθώς δεν υπάρχει το κλασικό ντουλαπάκι του συνοδηγού.Το ζητούμενο από τους μηχανικούς της Toyota -οι οποίοι συνεργάστηκαν στενά με τους Γάλλους της PSA- ήταν η κατασκευή ενός ελαφρού αυτοκινήτου πόλης ώστε να μην επιβαρύνεται ο τομέας της κατανάλωσης και των επιδόσεων. Με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 890 κιλά και εξοπλισμένο με τον ελαφρύτερο κινητήρα -μόλις 67 κιλά- παραγωγής, πέτυχαν τελικά αυτό που ήθελαν.



Το τρικύλινδρο μοτέρ, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, προέρχεται από το Daihatsu Sirion και διακρίνεται για την ισχύ του -68 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.- καθώς και την ικανοποιητική του ροπή -93Nm/3.600σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων ενώ υπάρχει και ημιαυτόματη έκδοση M-MT.



Στον εμπρός άξονα η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson και προέρχεται από το μεγαλύτερο Yaris. Πίσω, υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας που περιλαμβάνει κατάλληλα διαμορφωμένη δοκό χωρίς να απαιτείται η προσθήκη αντιστρεπτικής ράβδου. Επίσης, τα ελαστικά παρεμβύσματα (σάιλεντ-μπλοκ) της ανάρτησης είναι με τέτοιο τρόπο τοποθετημένα ώστε να διορθώνουν την σύγκλιση των τροχών.



Το σύστημα διεύθυνσης συνδυάζεται με ηλεκτρική υποβοήθηση η οποία προσφέρει έως και 3% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με τα συστήματα που διαθέτουν υδραυλική υποβοήθηση. Τα φρένα του Aygo, -αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω-, συνδυάζονται με τελευταίας γενιάς ABS της Bosch σε όλες τις εκδόσεις καθώς και με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD).

Αν πρέπει να ξεχωρίσεις ένα στοιχείο από την οδική συμπεριφορά του Aygo, τότε αυτό έχει να κάνει με τον κινητήρα των 68 ίππων. Παρά τον μικρό κυβισμό του, το μοτέρ των 1.000κ.εκ. είναι ψυχωμένο και μετακινεί με άνεση το ελαφρύ αμάξωμα των 790 κιλών ενώ όταν το air-condition τίθεται σε λειτουργία, επιβαρύνει -φυσιολογικά- τον τομέα των επιδόσεων. Πάντως, η καλή αναλογία κιλών ανά ίππο σε συνδυασμό με την σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων σου επιτρέπουν να κινείσαι σβέλτα, όχι μόνο μέσα στην πόλη αλλά και εκτός.



Βέβαια, όσο οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν, το μοτέρ δείχνει να λαχανιάζει αλλά ας μην ξεχνάμε πως το ζητούμενο στους δρόμους της πόλης είναι η εμφάνιση της ροπής από χαμηλά. Σε μερικούς ο ήχος που χαρακτηρίζει όλες τις τρικύλινδρες διατάξεις θα φανεί από ένα σημείο και μετά ενοχλητικός, υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι που ίσως τον βρουν κάπως σπορτίφ.


Το Aygo είναι ένα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης και αυτό το δείχνει όποτε χρειαστεί. Οι μικρές διαστάσεις του συντομεύουν την αναζήτηση χώρου στάθμευσης ενώ ο μικρός κύκλος στροφής βοηθά στους επιτόπιους ελιγμούς. Το τιμόνι πληροφορεί τον οδηγό σε ικανοποιητικό βαθμό ενώ στρίβοντας στα στενά, εκτιμάς την γρήγορη επαναφορά του στην ευθεία. Στις υψηλές ταχύτητες όμως ελαφραίνει περισσότερο από ότι πρέπει και αποδεικνύεται αρκετά ασαφές.



Το ιαπωνικό mini πάντως περνά με ασφάλεια από τις στροφές ενώ στα γλιστερά κομμάτια αποδεικνύεται και παιχνιδιάρικο. Στην εθνική οδό και τηρουμένων των αναλογιών του, το Aygo χαρακτηρίζεται από την αρκετά καλή ποιότητα κύλισής του, οι όποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι καλύπτονται από τον ήχο του κινητήρα ενώ η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης γίνεται περισσότερο αισθητή στις υψηλές ταχύτητες καθώς το αμάξωμα εμφανίζει τάσεις πλεύσης, χωρίς να εμπνέει ανασφάλεια στον οδηγό. Η άνεση της ανάρτησης είναι ικανοποιητική αλλά στα δύσκολα κομμάτια διαπιστώνεις πως το Fiat Panda διαθέτει καλύτερη απόσβεση.


Αυτό που προβληματίζει είναι η ιδιαίτερα ευαίσθητη λειτουργία του συστήματος ABS το οποίο αρκετές φορές έδειξε να μπερδεύεται και να μην επιβραδύνει έγκαιρα, όταν μάλιστα μπορείς εύκολα να μαζέψεις χιλιόμετρα με το Aygo και να πιάσεις την τελική ταχύτητα που δηλώνει ο κατασκευαστής. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν φταίει ο τύπος των ελαστικών αλλά σίγουρα δεν αποτελεί μεμονωμένο φαινόμενο καθώς παρουσιάστηκε τόσο στη τρίθυρη όσο και στην πεντάθυρη έκδοση.

Οι πωλήσεις του μικρότερου Toyota στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στα μέσα Ιουνίου και για την ώρα οι τιμές πώλησής του είναι άγνωστες. Ωστόσο, έχει γίνει γνωστό πως το ιαπωνικό mini θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την βασική Aygo και την πλουσιότερη Aygo+ (plus). Αρχικά, το Aygo θα πωλείται σε τρία χρώματα, τα Ice Blue (το πεντάθυρο της δοκιμής), το Anthracite Grey (το τρίθυρο της δοκιμής) και το Fire Red.




H βασική έκδοση εξοπλισμού διαθέτει αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, ABS+EBD, air-condition, ράδιο-CD με δύο ηχεία, ηλεκτρική υποβοήθηση με ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.



Στην πλουσιότερη, την Aygo+, προστίθενται οι πλευρικοί αερόσακοι, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα, το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, οι λαβές των θυρών και οι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, οι καθρέπτες στα σκιάδια οδηγού/συνοδηγού, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα σε αναλογία 50:50, οι υποδοχές ISOFIX, τα πίσω αποσπώμενα προσκέφαλα, το στροφόμετρο και τέσσερα επιπλέον ηχεία.






































Κινητήρας
Κυβισμός998κ.εκ.
Κύλινδροι3 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι)68/6.000σ.α.λ.
Ροπή (Νm)93/3.600σ.α.λ.
ΘέσηΕμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλήΑλουμίνιο/αλουμίνιο
ΤροφοδοσίαΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή71,0×84,0
Βαλβίδες ανά κύλινδρο4
Εκκεντροφόροι2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο)68





































Μετάδοση
ΚίνησηΕμπρός
ΚιβώτιοΜηχανικό πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα)3,545:1/7,2
1,913:1/13,6
1,310:1/19,2
1,027:1/25,2
0,850:1/32,1
Τελική σχέση διαφορικού3,550











Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα McPherson, αντιστρεπτική ράβδος
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας














Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι
ΠίσωΤαμπούρα
ABSΝαι




















Τροχοί
Διαστάσεις14×4,5J
ΥλικόΑλουμίνιο
Τύπος ελαστικώνContinental EcoConti
Ελαστικά155/65 R14
ΡεζέρβαΚανονικής διαμέτρου

















Σύστημα διεύθυνσης
ΤύποςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,8
Διάμετρος στροφής9,46 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος3,405 μέτρα
Πλάτος1,615 μέτρα
Ύψος1,465 μέτρα
Μεταξόνιο2,340 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά)1.420/1.410
Χώρος αποσκευών139 λίτρα
Βάρος790 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο11,6




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη5,5
Εκτός4,1
Μέση4,6
Ρεζερβουάρ (λίτρα)35
Αυτονομία760χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα157χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα14,2 δευτερόλεπτα
Στην κατηγορία των mini μοντέλων υπάρχουν αρκετές προτάσεις που διαφέρουν μεταξύ τους. Αλλες υπερτερούν στον τομέα της αισθητικής και άλλες στον τομέα της πρακτικότητας. Δεδομένου πως τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια -93 ευρώ- μέχρι τα 1.300κ.εκ. υπάρχουν μοντέλα με μεγαλύτερο κυβισμό από αυτόν του Aygo. Επίσης, αποκλείσαμε τις προτάσεις άνω των 10.000 ευρώ καθώς θεωρείται απίθανο το Aygo να ξεπεράσει την τιμή του φθηνότερου Yaris όπως και το ιδιαίτερο smart fortwo καθώς αυτό αποτελεί συνειδητή επιλογή, λόγω της διθέσιας διάταξής του.











Chevrolet Matiz 1.0
hspace=0



















Κυβισμός995κ.εκ.
Ιπποδύναμη66/5.400σ.α.λ.
Ροπή91Nm/4.200σ.α.λ.
Επιτάχυνση14,1 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
156χλμ./ώρα
Τιμή8.350-8.510 ευρώ
Με περισσότερο στιλ εντός και εκτός, καλύτερη οδική συμπεριφορά και οικονομικότερους κινητήρες το μικρότερο μοντέλο της κορεατικής εταιρίας δείχνει πως έχει ωριμάσει. Η τιμή πώλησής του θα αποδειχθεί σίγουρα αρκετά χαμηλότερη από αυτή του Aygo, το οποίο δίνει ελαφρώς την αίσθηση του ποιοτικότερου.











Daihatsu Cuore 1.0
hspace=0



















Κυβισμός989κ.εκ.
Ιπποδύναμη59 ίπποι/6.000σ.α.λ.
Ροπή91Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση12,2 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
160χλμ./ώρα
Τιμή3d: 7.990-9.280 ευρώ
5d: 8.190-10.380 ευρώ
Ο εύστροφος κινητήρας σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αμαξώματος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Cuore, η τιμή του οποίου κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα. Ωστόσο, το μοντέλο της Toyota διαθέτει περισσότερο αποδεκτή σχεδίαση ενώ η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται -εφ όλης της ύλης- ένα κλικ πιο πάνω.











Hyundai Atos 1.1
hspace=0



















Κυβισμός1.086κ.εκ.
Ιπποδύναμη58/5.400σ.α.λ.
Ροπή89Nm/2.850σ.α.λ.
Επιτάχυνση15,8 δευτ..
Τελική
ταχύτητα
146χλμ./ώρα
Τιμή8.660-9.190 ευρώ
Η αξία του Atos είναι γνωστή στο αγοραστικό κοινό καθώς το κορεατικό μοντέλο κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό στην αγορά. Απέναντι στο Aygo προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και πρακτικότητα αλλά η σχεδίαση και η οδική συμπεριφορά του υστερεί έναντι του μικρότερου Toyota.











Fiat Panda 1.2
hspace=0



















Κυβισμός1.242 κ.εκ.
Ιπποδύναμη60 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Ροπή102Nm/2.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση14 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
155 χλμ./ώρα
Τιμή9.850-11.450 ευρώ
Το νέο Panda επιβεβαιώνει ακράδαντα την εμπειρία της Fiat στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Ο ισχυρότερος κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιδόσεις στο Aygo αλλά η πρακτικότητα και η άνεση της ανάρτησης είναι υπέρ του ιταλικού μοντέλου. Η τιμή πώλησης φαίνεται αρκετά υψηλή αλλά περίπου στα ίδια επίπεδα εκτιμάται πως θα κυμανθεί και αυτή του Toyota.











Kia Picanto 1.1
hspace=0



















Κυβισμός1.086κ.εκ.
Ιπποδύναμη65 ίπποι/5.500σ.α.λ.
Ροπή94Nm/3.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση15,4δευτ.
Τελική
ταχύτητα
152χλμ./ώρα
Τιμή9.060-10.970 ευρώ
To Picanto αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία η οποία διατίθεται σε αρκετά καλή τιμή πώλησης και με ικανοποιητικό εξοπλισμό. Απέναντι στο Aygo αντιπαραθέτει τους μεγαλύτερους χώρους του και την άνεση της ανάρτησης ενώ το ιαπωνικό μοντέλο υπερέχει στον τομέα της αισθητικής και του κινητήρα.











Suzuki Alto 1.0
hspace=0



















Κυβισμός1.061κ.εκ.
Ιπποδύναμη63/6.000σ.α.λ
Ροπή85Νm/3.300σ.α.λ.
Επιτάχυνση15,1 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
155χλμ./ώρα
Τιμή8.667 ευρώ
Χωρίς να διαθέτει κάτι το ιδιαίτερο, το μικρότερο μοντέλο της Suzuki διατίθεται σε αρκετά καλή τιμή πώλησης, διαθέτει αποκλειστικά πέντε πόρτες και δυνατό κινητήρα. Ωστόσο, η οδική του συμπεριφορά θυμίζει μοντέλα προηγούμενης γενιάς ενώ σύντομα πρόκειται να αντικατασταθεί.


auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024