Mercedes-Benz E-Class Estate 2017: Ασκήσεις πρακτικής κομψότητας
Ακολουθώντας το παράδειγμα της νέας τετράθυρης E-Class, η Estate θα είναι πολυτελέστερη, πιο τεχνολογικά ενημερωμένη και πιο αποδοτική από ποτέ, αλλά, κυρίως, κομψότερη και δυναμικότερη καθώς, θα υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίασή της, σε σχέση με το παρελθόν.
Spotlight
-
«Έσκασε» στα γέλια ο Λαβρόφ με τη δήλωση Μακρόν για πιθανή αποστολή δυτικών δυνάμεων στην Ουκρανία (video)
-
Πρόταση μομφής στην πρόεδρο του Κολούμπια επειδή κάλεσε την αστυνομία κατά των φοιτητών
-
Οι υψηλότεροι και οι χαμηλότεροι μισθοί στην ΕΕ – Η θέση της Ελλάδας
-
Γιούλικα Σκαφιδά: Διαλύει το ροζ συννεφάκι της μητρότητας σε λίγα λεπτά: «Θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη»
Τα φώτα της έκθεσης του Detroit όπου στις αρχές της εβδομάδας πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της η νέα, δέκατη γενιά της E-Class δεν έχουν ακόμα σβήσει, ωστόσο όπως όλα δείχνουν η προσοχή της γερμανικής φίρμας έχει ήδη στραφεί στην επόμενη προσθήκη της γκάμας του δημοφιλέστερου ιστορικά μοντέλου της το οποίο και δίνει μια ακόμη ευκαιρία παρατήρησής του από τα πεδία δοκιμών εξέλιξης.
Όπως είναι σαφές με την πρώτη ματιά, η νέα E-Class Estate θα ακολουθήσει μια διαφορετική σχεδιαστική γραμμή από την προηγούμενη γενιά, αντίστοιχη του σκεπτικού της διαφοροποίησης της C-Class από την C-Class Estate.
Σε κάθε περίπτωση και με δεδομένο ότι έχουμε ήδη μια σαφή εικόνα για τη νέα γενιά του μοντέλου, το συμπέρασμα είναι ότι η νέα E-Class Estate θα είναι, τηρουμένων των αναλογιών του πρακτικότερου χαρακτήρα της, θα είναι δυναμικότερη και κομψότερη.
Επίσης, θα μιμηθεί όλες τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις που σύστησε η τετράθυρη E-Class κάτι που σημαίνει ότι -και- η Estate θα είναι πιο ενημερωμένη από ποτέ σε ό,τι αφορά τα gadgets, πιο πολυτελής και διαθέτοντας το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης και τη δυνατότητα να παρκάρει τον εαυτό της.
Παράλληλα, θα είναι και αποδοτικότερη καθώς θα μοιραστεί τους ίδιους κινητήρες και εκδόσεις με την τετράθυρη E-Class και στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ένας νέος τετρακύλινδρος diesel 2,0 λίτρων με απόδοση 195 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 3,9 λίτρα/100 χλμ. στην τετράθυρη έκδοση, αλλά και ένα plug-in υβριδικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 279 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 2,1 λίτρα/100 χλμ.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις